måndag 1 februari 2010

Snö och currydressing.

Jag är leeedig idag. Det är bra. En sjuklig trötthet har bott i mitt huvud sen i fredags. Så jag känner mig högst förtjänt.

Just nu hör jag tutet av en plogbil utanför. Mycket bra.
Gatan plogas så jag ska kunna springa sen. Det är service.
Tack kommunen.

Nåt jag inte är så nöjd med är äckliga färdigsallader.
Efter en stor undersökning kom vi fram till att allt
hänger på dressingen.

Menlös dressing = menlös sallad. En enkel ekvation.

Dagens uppdrag - egentillverkad currydressing.
Kycklingsallad till kvällsmat alltså. Fint.

Det artar sig.

4 kommentarer:

  1. 3-4 mars Johanna! Det blir värt ;)

    SvaraRadera
  2. Vad händer då? =) skulle inte du komma hem nu i februari?

    SvaraRadera
  3. 23h kryssning! Kommer bli kickass :)
    Jepp, jag kommer hem den 18 och stannar till tisdagen :)

    SvaraRadera
  4. Oj! Hallå, jag såg ju att du skrivit det!

    SvaraRadera