lördag 27 februari 2010

Gå tillbaka till gå.

Jahaaa. Jag är på oförskämt bra humör idag måste jag tyvärr meddela er. Trots en väldans tidigt lördagsmorgon.
Trots att jag jobbar helg. Trots väder.

Trots allt en bra dag. 4 av 5 toasters.

Jag stövlade in på jobbet omkring 07.24. Det första jag ser är
drickamaskinen. Den hälsar vänligt "Ställ in backen".

Ha. Ha. Ha.

Tillåt mig att småle.

Att jag aldrig noterat detta tidigare. Det är ju jätteroligt.
Precis innanför dörren. Man hinner inte ens kliva in.

Herregud.

Jag skrattade högt för mig själv. (Lite smågalen är man ju ändå.)
Tråkigt nog hade jag ingen kamera till hands. Det hade ju varit
pricken över i:et på min dag. Att dokumentera spektaklet.

Det var allt från mig. So far.

Snart ska kalasbyxorna på. Fint. Kanonkul.

2 kommentarer:

  1. Johannajohanna! Kvällen sög! Kryssning snart, det ser jag framemot :D Jag fnissar åt ditt inlägg. Du gör mig glöad. KRAAAAM

    SvaraRadera
  2. JA, kryssning snart! Den kommer INTE suga!! Vi ses snart! Kraaam!

    SvaraRadera