fredag 12 februari 2010

Missnöjd.

Idag vaknade jag med ett dunkade huvud. Trodde jag. Men nej. Den var grannen ovanpå som spelade musik. Halv 8. Fint.
Eller musik är ju bra. Spela på. Men att bara höra basen är ju sådär. Speciellt vid den tidpunkten.

Om jag visste vem det var skulle jag titta snett nästa gång
jag såg honom. Titta snett. Det är sånt jag gör när jag är missnöjd.

Sitter just och tittar igenom lite bilder på datorn och inser att jag desperat vill åka till fjällen. NU. (Letade efter en bild att demonstrera hur man tittar snett. Men nu slår jag in på nytt spår.)

Fjällen - Ge mig.

Snö gör mig förvisso missnöjd. Här i allafall. Värdelöst.
Kan man åka snowborad. Fine. Jag älskar snö.
Men här hemma - not so mutch.



Fjällen. Trysil. Det finns inget bättre. Glada dagar.
(Och ja. Jag försöker bli opepp eftersom vi inte åker förrän April.)



Med den här bilden behöver vi inte säga mer.

- Ge mig då!

4 kommentarer:

  1. Åååh, trysil! Jag kan inte följa med :'(

    SvaraRadera
  2. Va säger du!!? Du måste me!!!

    SvaraRadera
  3. Jag vill, sååååå gärna! Men jag har bokat tid för tatuering, ska betala för festen till Idas och min födelsedag plus supermycket annat! Jag gråter!

    SvaraRadera