tisdag 9 februari 2010

Inspiration.

Nu slog det mig. Kan det vara så att man bara har en viss summa inspitation. Som man sedan bör använda vist.

Jag kom på detta eftersom jag nu är så inspirerad av min träning. Och då får bloggen mindre uppmärksamhet. Eftersom det helt enkelt inte räcker till.

Eller är det bara en bortförklaring. För jag kan ju blogga hur mycket som helst om min träning. Fast jag tänker att det nog inte är så intressant att läsa. Hur som helst resulterar det i mindre bloggande och mera träning.

Jag antar att jag har ett visst behov av att få dra slutsatser.

Slutsats.

Jag bloggar. Alltså finns jag.

Vältränad eller ej.

Lägger in dagens låt kombinerat med dagens roligaste klipp.
Red bull scenen från Yes man. Låten är Helicopter av Bloc Party.



Bättre version finns här

- I had a couple of red bulls - if you ever had a red bull - I never had a red bull before - I had a red bull last night - I really like red bull.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar