torsdag 4 februari 2010

A bad word.

Jag älskar min tankeförmåga. Jag bara älskar den.
Eller. Jag menar inte just mina tankar.
Utan mer min förmåga att tänka. Vad jag vill. När jag vill.

Ingen behöver få veta.

Det kan man ha nytta av på tex sitt jobb. Typ inom service.
(Utan att mena att jag gör detta. Jag är ju en ängel.)
Man gör helt enkelt som pingvinerna i Madagascar.
(Oerhört moget förslag av mig. Som vanligt. )
Just smile and wave.

Ett utmärks sätt att avreagera sig på alltså - Tänk.

Ännu en grej jag utvecklat på detta tema är att tänka på denna
lilla söta gosse. Detta tar garanterat bort eventuella arga känslor
som annars tenderar att klibba fast.

Man måste le.



Detta kan appliceras på det mesta. I dom flesta situationer.

Oskyldigt men effektivt.

En välbeprövad fras.

- Assshooole.

2 kommentarer:

  1. Det är så skönt att få titta på en männsika (you know who) och tänka "assshooole" Jag ler varje gång ;)

    SvaraRadera
  2. Hahaha det gör du rätt i!! =D

    SvaraRadera