lördag 20 februari 2010

Märk hur vår skugga.

Jag saknar tiden när man orkade sitta uppe en hel natt utan promblem. Jag höll på att gäspa käkarna ur led igår.
Trött som jag vet inte vad.

Utdrag ur kvällens samtal:
- Jag är så trött. Vad är klockan?
- Klockan är massor. Säkert 11.

Tur att man inte är ensam ändå. Haha.

Hur som helst kom jag inte i närkontakt med kudden förrän sent.
Jag fastnade vid Prodject runway. Så förhoppningsvis kommer jag
orka hålla dem blå öppna även ikväll. För det är så värt.

Annars har jag hunnit med en sväng på stan där jag inhandlat
förnödenheter. Lagat mat. Storstädat. Duschat en katt av misstag.
(Tror vi är vänner igen.) Och nu sitter jag här och slöar med en
kopp kaffe. Bra dag.

Dagens låt är skriven av Bellman himself. Inte dåligt.
Denna version är dock framförd av Imperiet.



- Torstig var hon och uttorstig är jag.
Vi är torstiga alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar