tisdag 23 februari 2010

One of those days.

Här sitter jag och är totalt nollställd. Ingenting händer.

Fasen vad det kan vara tråkigt med ledig förmiddag ibland.

Detta har jag gjort hittills.

- Druckit kaffe och tittat en sväng på The Voice. (A must do.)
- Irrat runt utan att få nånting gjort.
- Tittat klart på ett avsnitt Private Practice.
- Funderat på att gå en promenad.
- Insett att det är kallt ute.
- Tittat på ett halvt avsnitt Desperate housewives.
- Kollat ifall det slutat snöa än.
- Inte gått ut.
- Spelat kungen.
- Tänkt för mycket.

Inget av detta har gjort mig på något slags bra humör.

Och nu undrar jag vad mer det finns att göra.

Att vara rastlös och totalt ickeinspirerad är ingen höjdarkombination.

Snart klättrar jag på väggarna. Literally.

2 kommentarer:

  1. Vet känslan.. nu var det längesen du var i Norrköping tycker jag!

    SvaraRadera
  2. FÖR längesen! Måste se till att komma snart!

    SvaraRadera