torsdag 28 januari 2010

This is what you get.

Jag är allt lite arg idag.

Eller det är nog mer sant att säga att det är nåt som stör mig.
Och eftersom jag har gått och tänk extra mycket på det idag
resulterade detta i ilska.

Jag är inte redo att prata med personen i fråga än.
Troligtvis mest för att jag värdesätter personen.
Varför. Det kommer jag nog med att fråga mig. Snart.

Anyhow.

Det jag vill få ur mig är:

J*vla svikare.

Så. Nu känns det lite bättre.
(Har jag nämnt hur mogen jag är.)

Radiohead får stå för dagens låt.



Nu går jag vidare med mitt liv. Lite gladare.

- Karma police, arrest this girl.

2 kommentarer:

  1. mycket bra låt.. jag förstår tror jag.. ring mig om du vill prata. :) saknar dig.

    SvaraRadera
  2. Du förstår mig! Vi får ta o ses snart. =) Saknar dig med.

    SvaraRadera