fredag 29 januari 2010

Jag klev på en A-brunn.

Så jag har vart lite avvaktande idag.

Jag minns att det inte är så bra nämligen.



It was a joke.

Eller. Jag klev på en A-brunn idag. Men det oroar mig dock inte nämnvärt. Borde jag vara orolig kanske? Jag tror inte det.
I vilket fall förlänger bara oron lidandet.

Det som sker. Det sker.

Jag har kännt noll inspiration idag. Tror jag tömde ut hela mitt förråd igår. Men ett litet inlägg får det bli om denna triviala händelse i mitt liv.

Jag är så coolt nonchalant.

Jag uppdaterar om ingenting.

Jag kliver på A-brunnar.

Jag ignorerar alla skrivregler som finns och sätter punkt
lite hur som.

So what?

3 kommentarer:

  1. Du är så jäääkla cool Johanna!

    SvaraRadera
  2. Hahahaha, Fucking Åmål-vibbar! Nä, jag känner inget, inget analsex!

    SvaraRadera