tisdag 26 januari 2010

Baby we were born to run.

HA. Inga dåliga vanor biter på mig. Nu är det bevisat.

Alla i min omgivning är så jobbigt duktiga. Alla. Och jag är ju inte den som vill vara sämst.

Jag beslutade mig för att följa mitt galna infall att bege mig ut och springa. Jag skiter i att underlaget är uselt och jag inte gjort detta på låt säga 2 år.

Och som vanligt gick det apbra. Som beräknat.
Alla dåliga förutsättningar till trots. Min kondition är konstant inställd på grymt bra. Jag tog t.o.m. ett extravarv i spåret.
Bara för att jag kan.

Jag har min forna friidrottskarriär mina gener och min ensvishet att tacka. Så tack då.

Detta kommer nog hända fler gånger inom en snar framtid.
Får lilla lyckonerven väl smak för nåt så vill den ha MER.

Dagens låt är given.

1 kommentar:

  1. Imponerande! Tror bestämt att mina gener inte innehåller någonting som har med springande att göra. Du fick nog min del av det också.

    SvaraRadera