fredag 1 januari 2010

Same procedure as last year miss sophie?

Hej 2010. Tid har en väldans läskig tendens att gå fort.
Jag har en liten tendens att bli nostalgisk. Men kul hade vi
- som vi har varje år.

Konversation från inatt.
Okänd person - Du ser ju inte ut att vara mer än 17 - 18? (tack.)
Adam 19 år - Ja. Du är ju typ 10 år äldre än mig.
Jag - Hallå! Hur gammal tror du att jag är???

Se bara hur snabbt allt kan förändras. Tid är läskigt.

Utdrag ur ett sms till mamma imorse:

Hej. Hade vi kul igår?

Haha gissa om jag fick en pik eller två. Jag träffade faktiskt bara mamma nån minut igår så det vore ju dumt att fråga henne.
Men den bjuder jag på.

Jag hoppas ni hade en lika lyckad nyårsstart som jag.
Min nya mössa hade i allafall en väldigt blöt natt.
Dränkt i en pöl - med öl. (tack.)

- The same procedure as every year, James!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar