onsdag 13 januari 2010

Snow Patrol.

Nu har jag köpt mig en ny fön. Efter mycket noga övervägande.
Denna fina sak dimper snart ner hemma hos mig. Eller ja. Troligtvis en avi. Jag återkommer med ett uttlåtande snarast.



Jag förstår ju att ni är väldigt intresserade.

Så till dagens viktigaste punk. En låt idag med. Dagens låt t. o. m.
Snow Patrol - Just say yes.



Jag känner även att jag måste berätta att jag sett detta fantastiska band live i sommras. Av en ren slump. Dom var nämligen förband åt U2. Jag dog lite när dom klev upp på scen. Sen dog jag lite till när dom körde Run.

Men den tar vi en annan dag. Idag passar den inte.
Idag passar den här.

- For God sake dear.
Just say yes.

2 kommentarer:

  1. En fråga, hur gör du för att lägga in youtubeklipp sådär snyggt? Känner mig helt plötsligt knepigt oteknisk :P

    SvaraRadera
  2. Tillhöger om klippet finns ett kodfält som man kopierar och klistrar in på sin sida! Du får mig att känna mig så teknisk! =)

    SvaraRadera