lördag 13 mars 2010

Relativitetsteorin.

Godermorgon mina kära läsare.

Gårdagen spenaderades hos svärpäronen. Jag förstår att ni undrar
vart jag har hållit hus.

Det blev lite sent. När kvällen gick mot sitt slut framåt
midnattfick vi nämligen för oss att se på film.
Närmare bestämt Luftslottet som sprängdes.
Sagt och gjort. Och vi var hemma strax innan 2.

Filmen var bra. Och eftersom det va så pass längesen jag läste
boken var det inte så mycket att störa sig på.

Alles gut.

Annars klinkas det fortfarande en hel del på lilla gitarren.
Än har jag inte gett upp. Även om jag måste erkänna att det
låter förskräckligt för det mesta.

Men med lite fantasi. Eller förlåt. Men mycket fantasi
och hel del välvilja kan man ibland urskilja en melodi.

Jag varvar lite låtar mellan alla tråkiga ööövningar.

Jag förvånar mig själv med mitt outsinliga tålamod. Eller ja.
Det återstår att ses.

Om du passerar skolgatan 8 och hör nån skrika: Jag hatar F!!
Så är det nog jag.

Allt är relativt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar