tisdag 16 mars 2010

Mmmanboy.

Jag tycker ofta att man läser om hur jobbigt det är att
vara känd. Men jag har kommit på nåt som måste vara ännu värre.

Att vara förälder till ett s.k. fan.


Jag bevittnade en rolig incident för någon dag sedan.

En liten flicka gick och sjöng:

- Manboy. Manboy. You can call me manboy.
Om och om och om och om och om och om igen.

Till slut utbrast hennes pappa. En aning irriterat:

- Hur orkar du!!!?

Ha. Ha. Ha.

Jag störde mig på den lilla snutten jag hörde.
Tänk er då hur länge denna kära fader fått höra samma låt.

Om och om och om och om och om och om igen.

I veckor.

Jag själv torterade jag mina föräldrar med Hanson på en
bilsemester när jag var omkring 11 år. Jag förstog inte
att inte resten av min familj inte uppskattade att höra
Mmmbop 176 miljarder gånger om. På 2 veckor.

Det var ju en bra låt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar