lördag 13 mars 2010

I´m done. Tipping on my toes.

VART ÄR MIN IPHONE!!???

Jag bara undrar.

Nu har jag hört otaliga personer glatt meddela mig att
dom minsann fick vänta en månad på sina små älsklingar.

Suck.

Jag orkar inte räkna ut när jag beställde min. Jag vill
inte veta hur outhärdligt länge det är kvar tills den
kommer hem till mig.

Kom. kom. kom.
Medan som som somaren
ännu hänger sig kvar.

Eller ja. Kom för all del innan sommaren. Tack.

Ikväll är det melodifestivalen. Om du missat det.
Jag kommer befinna mig på jobbet. Och troligtvis
av tristess.

Det är ju nästan tvång att titta. Så det kommer väl inte
en endaste krake och handlar då. Skoj.

Jag hejar dock inte på Timotej. Vem som helst utom dom.
Så troligtvis tar dom hem segern. Det brukar vara så.



Jag håller på Anna.

- Cause this is my life. My friend.

3 kommentarer:

  1. Åh, jag tycker Timotej är bra.. så jag hoppas att du har rätt ;) Det är iofs typ den enda av låtarna jag hört i år. Förutom Manboy som en av de jag bor med spelar heeeela tiden. Så för guds skull, inte den!

    SvaraRadera
  2. Salem var min favorit, heeelt klart. och att han fick med Björn Gustavsson gjorde allt så mycket bättre :P
    Men Anna var en värdig vinnare!

    SvaraRadera
  3. Hihi Anna vann. Jag är nöjd! Det fanns i och försig många värdiga vinnare.

    SvaraRadera