tisdag 29 december 2009

Den starka länken?

Jaha. Ännu en tidigt morgon. Fast jag är oförskämt pigg. Än sålänge. Framåt 11 kommer det nog låta annorlunda.

Jag länkade för övrigt och appropå ingenting två av mina bloggande vänner - Ida och Elin. Vi kom fram till att våra bloggnamn var musikinspirerade. Coooolt. Nej. Men lite kul.

Minns ni inte i era virriga pannor vad mitt bloggnamn kom ifrån så kolla in den här länken. Ni kommer inte ångra er.
Stört bra låt.

http://johannanna.blogspot.com/2009/11/lounge-act.html



Nu ska jag dra vidare. Kika in dessa tösers bloggar om du vill ha nåt annat kul att göra.

3 kommentarer:

  1. Kunde just gissa att det skulle vara en Nirvanalåt när det är dig vi pratar om ;) Fint med länkandet!! MEN du har fel adress till mig, har bytt blogg sen dess :) numera:
    loveisstillmyreligion.blogspot.com

    Ses imorrn, puss!

    SvaraRadera
  2. Lite kul är det allt ;)
    Ses imorgon! Jag är sjuuukt pepp!

    SvaraRadera
  3. Ida - Nu är det ändrat! =) Elin - Jag är me pepp!!!

    SvaraRadera