lördag 19 december 2009

10 orsaker att sova.

Hemma. Att fem timmar kan vara så fruktansvärt långa. Nu sitter jag nerkrupen under en filt med datorn i knät och en film redo. Finally.

Hoppas bara ljudet i mina hörlurar lyckas överrösta dom kära datanördarna som sitter och gapar vid bordet 2 meter bort. Det får tiden utvisa. Att skaffa fram undertext känns lite väl ambitiöst? Jag är för trött.

Imorgon är jag ledig. Det är så värt. Då ska det sovas minsann. Tror dock jag blivit för gammal för att sova längre än till 10, utom i extrema fall. Kanske är detta just ett sådant. Ett extremt fall?
Jag kände mig i allafall extremt trött när timmarna släpade sig fram på jobbet. Räknas det?

Nej. Först film. Sen sömn.

- Sweet dreams are made of these
who am I to disagree?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar