tisdag 10 maj 2011

Fötterna på jorden.

Jag har fått ett jävla skavsår på lilltån.
Och eftersom mina ben är mitt konstanta fätdmedel i livet.

Kommer det troligtvis aldrig läka.

Jag säljer det till högst erbjudande.
(Det finns även ett på den andra foten. Ifall intresse finns.)

Och efter en kväll ute hos mamma.
Sällade sig två byggbet till mina krämpor.

Dessa säljs endast som par.

Du når mig lättast på telefonen.

Kvällen till ära. Släpades våra gamla lekaker fram åt min brorson.
Dessa lekte vi med hos vår farmor. Som barn. Nu är det hans tur.

Här är en rätt talande bild. För hur livet ser ut.



Ett par slitna fötter. Och en hög av gamla minnen.




Bästa botemedlet en sån här dag. Är en filmkväll.
Med fina människor.

Och ett par folkisar. Att skölja bort skiten med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar