fredag 16 juli 2010

Parkhäng. Ösregn.

Oj. Jag vet knappt var jag ska börja.

Borde kanske skriva flera korta inlägg istället.
Men jag inser redan nu. Att jag inte är så ambitiös.

Jag ska hålla mig kortfattad.

Äntligen slipper jag sno grannens internet. (Hur listigt
det än är.) Jag har eget.

Onsdagskvällen hos Elin var fin. Med baklängesfrukt
på golvet. Och minilekpark.

I torsdags var jag hos fina vänner i Norrköping.
Och skulle invigas i stadens kultur. Med parkhäng.
Vi fick höra lite av Perellis ljudkoll.
Tydligen brakade scenen så vi fick ingen allsång till
vårt parkhäng. Vi fick ösregn.

Vår lägenhet ligger ute på hemnet nu. Kom å köööp.
Kolla här.



Det var nog allt. Kortfattat.

4 kommentarer:

  1. Hur känns det att sälja? <3

    SvaraRadera
  2. Det känns både och.. Men mest bra tror jag! Hoppas vi ses nåt snart sweetie! =)

    SvaraRadera
  3. Mycke fin lägenhet. Va fint ni gjort! Hoppas det känns rätt.
    Bettan

    SvaraRadera