lördag 5 mars 2011

Äkta.

"Tog jag mitt p-piller nån gång. .
Näe. Jag tror jag tog en snus istället."

- Att skratta högt. För att det är så härligt.

Två gånger. På två dagar. Har jag skrattat på riktigt.
Sådär som jag alltid gjorde förr.

Det slog mig att jag glömt bort hur man gör.
Eller bara glömt bort att göra det.

När Elin säger att hon vill gosa med sin hund Axa.
Men att pälsen inte är så mysig. Att hon vill ha Adams hår.
(O.B.S. en vit kungspudel.)

Skrattade jag så jag grät. (Fantasin är det inge fel på.)

- Jag vet att det bara är jag som skrattar åt sånt här.
- Jag vet att folk tror att jag är dum i huvet när jag gör det.
- Men jag vet att det är jag.




Det är farligt att tappa bort sig själv.

3 kommentarer:

  1. Åh, ja. Det är fint att hitta tillbaka till sig själv igen. Fick mig att tänka på den här låten: http://www.youtube.com/watch?v=OlpozSB6IAc

    Du är fin <3

    SvaraRadera
  2. Tack fina ni <3 Och jättefin låt!

    SvaraRadera