måndag 21 februari 2011

I don't care if monday's blue.

Tuesday's grey. And wednesday too.

Jaha. Igår sa jag. "Imorn är de ju måndag. Då tar man nya tag"
Ha. Jag är så hurtig. Ha. Ha. Ha.

Jag trodde inte jag skulle ta mig ur sängen imorse.
Funderade allvarligt på att ringa hemhjälpen.
Eller muta någon att jobba för mig. Herregud. Så trött.

Gick i en dimma fram till lunch. Gick in i en andra dimma vid 3.
Gick hem. Dog i soffan. Och här ligger jag.

Så mycket för nya tag.

Kan dessutom inte en ta nåt tag. För jag har träningsvärk.
Ja. Ja. Jag får väl ge mig själv lite cred för veckan som gått då.
Alltid nåt.

I don't care if monday's black.
Tuesday wednesday. Heart attack.
Thursday - never looking back.
It's friday I'm in love.




Fast imorn kommer Emily på besök. Så min tisdag kommer bli fin.

2 kommentarer:

  1. Den här helvetiska träningsvärken. Jag ville bara dö!

    SvaraRadera
  2. Ja herregud! Mina muskler fick veta att dom fanns. Och jag att jag levde! :O

    SvaraRadera