måndag 9 augusti 2010

Senare. Samma kväll.

Det är en myggjävel här.

Jag misstänker maskopi - Alla myggor mot mig.

En vanligt förekommande konversation mellan mig
och i stort sen vem som. Låter som följande:

Jag
: Shit. Nu har jag fått säkert 30 myggbett.
Vem som: Mygg??

Detta måste utredas.

Något som däremot är utrett. (Notera mitt fina byta av ämne.)
Var huruvida det fanns plats för mig att åka till Norrköping.

Det gjorde det.

Det gjorde jag.

Nu är jag hemma igen. Efter en trevlig stund med en mycket
trevlig person. Vän. Allierad.

Det gillar vi.






Nu fick jag ett myggbett på foten.

Helvete.

2 kommentarer:

  1. Snart kommer jag till Katrineholm, det blir roligt! Bjällerklang! Och då kan jag hjälpa dig lite, för myggorna gillar mig också! =)

    SvaraRadera
  2. Bjällerklang! Då delar vi lika! 15 mygg var. FINT! :D

    SvaraRadera