torsdag 17 juni 2010

Life is. Life is. Life is good.

Hejdå sol. Hej huvudvärk. Aj.

Idag har jag varit smart nog och utnyttjat min balkong
och solen. Det var värt.

Jag blundade riktigt hårt när grannens ciggrök och lite
avgaser nådde mig där på filten. Med solen som värmde
hela mig. En lite smutsig lukt. Och en svag bris - var jag
utomlands för en sekund.

Jag blundade hårt igen.

Fast jag fick fly in i min svala lägenhet nu. För varmt.

Det är ingen som vill åka nånstans där solen hettar i
augusti. Med mig.

Nu stundar lite kvällsarbete. Sen blir det invigning av
Elins soffor. (Låter sjukare än vad det är.)

Packad och klar är jag även för Norrköping imorgon.
Jag älskar när saker löser sig så bra. Och när man får
cred för det.

Hihi.

2 kommentarer:

  1. HallåJagVillÅkaPåSemesterNånstansOmJagFårEttJobbOchDärmedHarRåd! DåSkulleViKunnaDrickaSangriaVarjeKvällOchVaraDjupaOchGåUtOchDansaSomGalningar! JagÄrInteLiteJobbigJustNuKännerJag! =)

    SvaraRadera
  2. Jaaaa få jobb och pengar och åk med mig!!!! ;D Du jag sangria och djupheter!

    SvaraRadera