torsdag 27 maj 2010

Nytt inlägg.

Bara för att det förra var så trist. Jag har fortfarande ingen
inspiration. Ha.

Jag sitter här och väntar på att mitt hår ska torka.

Tittar på Vakna med the voice. (Utan ljud. Vilket är lite kul
när det i grunden är ett radioprogram.)

Skiter totalt i vanlig hederlig meningsuppbyggnad. Som vanligt.

Dricker kaffe.

Konstaterar att jag äntligen hämtat igen sömnen sen förra helgen.
Precis i tid för att en ny ska börja.

Är allmänt nöjd med mitt nystädade hem.

Inser när jag läser statusuppdateringar på Facebook att det nog
var nåt slags schlagerkval igår. Och att Sverige inte höll måttet.

Fnittrar.

Tänker att jag nog borde ta mig samman. Och bruka ting som
hårfön smink och plattång.

Tittar mig i spegeln.

Tar mig samman.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar