onsdag 5 maj 2010

Det är en konst i sig att göra ingenting.

Snabbvisit hemma. Efter lång dag på jobbet. Det är stressande i sig att inte göra nånting. Jag är en rastlös själ.

Tänkte att jag trots min nuvarande tidsbrist gör ett inlägg här.
Jag har vart extremt dålig på det den senaste tiden. Jag tror väl
ändå att jag är förlåten under rådande omständigheter.
Men lite vanligt dravel om ingenting kan jag väl klämma in ändå.

Ibland kommer jag på mig att gå in här för att se om nåt har hänt.
Men det krävs ju faktiskt att jag skriver nåt för att detta ska ske.

Nej. Nu ni. Ska jag springa över till Elin som är nyhemflyttat.
Förhoppningsvis ska jag hälsa på hennes katt.
Sen blir det lite musikal.

Håll till godo.

2 kommentarer:

  1. Hälsa Elin! Jag kommer på snabbvisit i stan på onsdag till lördag nästa vecka :)

    SvaraRadera
  2. Ja! =) Hoppas vi hinner ses nåt då!

    SvaraRadera