måndag 12 april 2010

Funderingar.

Det dumma med en blogg är att det man verkligen vill skriva.
Det kan man inte skriva här. Det blir bara kryptiska meningar.
Och varför ens skriva något sånt.

Detta är ju dessutom ett typexempel. I högsta grad.

Du som läser har ju ingen aning om vad jag menar.

Och jag tänker inte förklara mig.

Varsågoda. Ett helt meningslöst blogginlägg.

Jag har även en väldigt talande låt i huvudet som jag skulle
kunna ta som dagens låt. Men den är allför talande.
Så vi hoppar över även detta moment.

Och på nåt sjukt vis känner jag mig lite mer tillfreds genom
denna oerhört intetsägande text.

Men allt behöver ju inte vara logiskt.

3 kommentarer:

  1. Man blir lite nyfiken. Och samtidigt vet jag precis vad du menar. Man kan ju aldrig riktigt skriva det man verkligen vill i en blogg. Men, det är väl därför det heter blogg och inte dagbok...

    SvaraRadera
  2. Tack Emily! =) Och Henke du har helt rätt! Kanske ska börja skriva dagbok istället, haha!

    SvaraRadera