tisdag 12 januari 2010

Dagens i-landsproblem 1.0

Min hårfön har bestämt sig för att endast blåsa kalluft. Vad har jag gjort för ont? Hur ska mitt liv kunna fortskrida?

Saken är den att detta kräver så mycket mer planering från min sida eftersom mitt hår tenderar att torka i slowmotion.

Kalluft är i detta fall inte till mycket hjälp. Här anväder jag hypotesen att vattnet inte kokar fortare för att man tittar på det. Likaså - vatten dunstar inte fortare av kyla.
Jag utgår från att mina teorier stämmer. Efter noggranna studier.

Kontentan är att jag behöver en ny hårfön.

Återigen - detta kräver planering från min sida.

Kanske borde jag ha gått ner på stan och köpt mig en ny hårfön istället för att blogga om mina bekymmer. Om det inte varit för att det är minusgrader ute och mitt hår är blött.
(Vatten i extrem kyla omvandlas till is.)

Gott folk. Planering inte är en av mina starkaste sidor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar