torsdag 10 december 2009

Wow!!

Tack tomten!

Igår när jag åkte till jobbet, gissa va för låt som dök upp på radio? Nirvana och smells like teen spirit!! På p3 dessutom, hur ofta händer det?? Jag kunde av förklarliga skäl inte inte lägga mig på golvet, men vad gör det?

Jisses! Jag undrar hur julafton blir om tomten är såhär generös redan!? Jag tänker semester på Maldiverna, Iphone och varför inte någon konsert eller två?

Något historiskt hände även igår! Ok, det kanske inte kommer skrivas så värst mycket om detta (förutom av mig) men det är värt att nämnas.
Jag stängde för fösta gången på tre hela år, som ensam tjej igår! Man kan snabbt konstatera att det inte är ett så värst mansdominerat arbete. Man kan också ganska snabbt konstatera att jag vart lite längre än planerat på mitt jobb.
2010 kanske är året då jag kommer på vad jag vill göra med
mitt liv?

Nu ska jag kolla om Spotify finns på den här datorn!

-I found it hard, it´s hard to find,
oh well, whatever, nevermind.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar