tisdag 24 november 2009

Lördagen

Datorn kollapsade en sväng så jag har inte haft möjlighet till uppdatering förrän nu!

Jag förstår att du undrar hur lördagen slutade?? Den slutade med en duns i sängen, med kläder på, helt slut efter en stört rolig kväll!
Jag gjorde efter vad jag hört ett rätt ordentligt intryck (t.o.m imponerade, farcinerade) på ett positivt vis har jag har valt att uppfatta det som!?
Tvättade för evigt bort en liten prydlighetsstämpel som inte alls stämt överens med verkligheten så mitt mission blev accomlished! (på vacker svengelska) Och jag hade givetvis jävligt kul!!

Kvällen är "väldokumenterad" och här följer några vackra bilder


Så här såg spektaklet ut från min plats

Sara fick äran att sjunga med i en sång hon inte kunde texten till

Alla var i gasen

Några svängar ut blev det under kvällen

Peace out!

Känner du att du inte vill visa din vackra nuna på min oerhört välbesökta blogg (eller du kanske helt enkelt VILL va med) så tjoa till vettja!

Nu är det dags för ett avsnitt med underbara gossip girl!
-Ha det bra och håll i hatten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar